- SOG SEAL pup
- "Emerson" folder
- Gerber Recoil

EI mun ollu tarkotus mitään v--tuilla, sori jos niin ymmärsit/te asian. En ehkä todellakaan ole päässyt juvälle siitä miten pirusti porukka lataa rahaa tst vehkeisiinsä, tai ylipäätään sitä miten väki ajattelee, siitä pahoitteluni. Mutta, itse keräilen veitsiä, ja omistan niitä kolminumeroisen määrän. Vaikka keräillen niin silti kaikki on ihan jotain 5-6 yksilöä lukuunottamatta käyttökamaa. Tältä pohjin asiaa kyselin,että onko veitset ikäänkuin rekvisiittaa vai otetaanko niiden hi-tech teränlaaduista kaikki irti, palveleeko ne porukkaa siis ihan jokapäiväisessä arjessakin, eikä ainoastaan kuvaussessioissaJarppi kirjoitti:Niin muistitkos sä nyt että täällä on väkeä jotka ostaa sotilasmallin valonvahvistimia, monen sadan euron keräilyvaatteita, aitoja tähtäimiä as-aseisiin ja noin muutenki pistää aivan järjettömiä summia siihen että jokanen vaatekappale, tasku, aseen osa, nippeli, nappeli ja himmeli on just ja tasan niinkun jollain tyypillä joka palvelee hiekkalaatikolla.. Yks parinhuntin veitsi rupee tuntumaan aika mitättömältä ostokselta..![]()
Mutta kysymyksees vastaten, oma Seal Teami toimii mulla metsässä ihan yleisveitsenä vyöllä käytännössä ihan kaikkeen mihin sitä saattaa tarvita. Paracordin katkomisesta lähtien leiripippeleiden vuolemisen kautta karhuilta puolustautumiseen. Tähänhän ois varmaan ollut järkevämpi hommata joku suomalainen puukko vyölle, mut oon iteki tykästyny kovasti noihin SOGin veitsiin ja työkaluihin.
.. ja onhan se aika vidun cool veitsi.