Siinähän se mun tekemä tasku mollottaa, liivin vasemmalla kyljellä (toi multicam siis). Kuva otettu Bagdadissa, SSGT S.

Asiasta kukkaruukkuun, mikähän idea tossa 20 patruunan lippaassa on?

Hehe, eiku se vaatis sen että mun pitäis huonontaa noita mun taskuja huomattavasti... Poistaa molle lenkkejä tai lisätä painoa tai tehdä sellanen kiinnitysjärjestelmä siihen mikä ei varmasti sovi minkään tetsarin kanssaCapt kirjoitti:Parin vuoden päästä sulla on miljoonabisnes ja sopimukset PVeelle taskujen tekemisestä
Tais MP.netissä olla puhetta että osa porukkaa lataa 20 patruunan lippaan täyteen valojuovii jotta muut näkisi missä taleban/al-qaida hiipparit ninjailee kun paska osuu tuulettimeen.jma78 kirjoitti: Asiasta kukkaruukkuun, mikähän idea tossa 20 patruunan lippaassa on?
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
Ahaa... Hmmmm... No mikäs vika normi 30 patruunan lippaassa on?mysli kirjoitti:Tais MP.netissä olla puhetta että osa porukkaa lataa 20 patruunan lippaan täyteen valojuovii jotta muut näkisi missä taleban/al-qaida hiipparit ninjailee kun paska osuu tuulettimeen.jma78 kirjoitti: Asiasta kukkaruukkuun, mikähän idea tossa 20 patruunan lippaassa on?
jaa-a tiedä tosta tarkemmin. Itse veikkaan että tuo 20 patruunan lipas on kompaktimpi kuin 30 patruunan. Iski vain silmään yhdestä "daily pictures" triidistä kun joku kysy tuon 20 patruunan lippaan tarkoituksesta ja joku fiksumpi vastasi. Voithan kysyä suoraan asiakkaaltasijma78 kirjoitti: Ahaa... Hmmmm... No mikäs vika normi 30 patruunan lippaassa on?
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
MuTuilua: sen kanssa pääsee lähemmäs maanpintaa (samankorkuinen kuin etukahva/nyrkki), eli pienemmäksi maalitauluksijma78 kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun, mikähän idea tossa 20 patruunan lippaassa on?
Kiitos! Juuh, kyllähän se hienolta tuntuu kun omat tekeleet pääsee ihan tosi toimiin... Jesh, lisää kuvia tulossaHienoa työtä! On varmaan mukavaa nähdä oma ”lapsensa” maailmalla.Pyytele ihmeessä lisää kuvia asiakkailtasi!