villep kirjoitti:Ja ihan yleisesti noista säännöistä. Viriviripulttilukkoja saa varmaankin montun puoleisessa peleissä käyttää?
No joo, onhan siellä montussa aika ihanteelliset olosuhteet semmosille. Toisaalta ei löydy kohtaa missä ei pääsisi viiden metrin päästä joku veijari yllättämään että järki mukana. Pidetään taloon liittyvistä peleistä kuitenkin poissa.
Tulenteko mukaanlukien tupakoiminen ja paukkuserpentiinit on sitten talossa ja talon ympärillä täysin kielletty, siellä on yhdessä huoneessa jotain epämääräistä öljyä ja vastuussa olevat tahot pelkäävät sen reagoivan pieneenkin kipinään.
Sopiiko tulla noiden MD-photoshoottien peruuntuessa tänne kuvaamaan? Sinervo ja minä, saatetaan ehkä tsägäl pelatakin ja mä ainakin aattelin et yötä vois olla. Otetaan iha kunnon kuvausvermeet messiin, et kannattaa varautua hyvin jos haluaa jotai tiettyi kuvii itestään.
Ainiin, hihi Mukana menossa, mutta vain lauantain osalta. Molemmat puvut otan mukaan. Tuleeko paikalle ketään kivaa marinardi poikaa?
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
Joo, se juuri. 100kg PUHDASTA EROTIIKKAA! (liivi siis)
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
Kiitoksia kaikille osallistuneille hyvästä peliseurasta. Sää laski motivaatiota jossain vaiheessa, mutta maagisen märkyyden rajan ylittyessä sekään ei enää haitannut. Pian uudestaan!
Fuck yeah! Oli kiva päästä pitkästä aikaa tällä porukalla pelailemaan kiitos siis kaikille osallistuneille! Jojiksen mukaan seuraava olisi Heinäkuussa Jämsässä, mutta kaippa tuokin varmistuu sitten lähempänä.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Toisaalta alue ei toiminut tuolla porukalla niin hyvin kun olisin toivonut ja communikation oli suolesta. Jämsässä homma onneksi toimii vaikkei radioita löytyisikään ja pelit eivät jää koskaan paikoilleen. Sitä odotellessa...
"Rahaa on kun roskaa ja roskalla en tee mitään"
-Poor boy
Kiitoksia hyvistä peleistä munkin osalta. Parhaat pelit todella pitkään aikaan edellä mainituista ongelmista huolimatta. Pelit vaan parani mun mielestä mitä pitemmälle päivä eteni ja mitä enemmän pelattiin itse rakennusten läheisyydessä. Mahdollisuuksien mukaan olen kyllä ehdottomasti mukana Jämsänkin peleissä.
"You Americans sure have killed a lot of sand - the sand was very evil."