Mä melkein itte lähtisin kehittämisessä siitä, että päättäisin sijoitanko settiä 2000-luvun alkuun, vaiko puolivälin tienoille. MLCS:ää alettiin mun ymmärtääkseni jakamaan joskus '03-vuoden paikkeilla(Bahmanyarin kirjasta löytyy kuva H-Harnessilla ja MLCS M60-taskuilla varustetusta Hylkeestä Irakin sodan alkuvaiheesta) ja tähän järjestelmään kun kuuluu PACA, CIRAS, RRV ja H-Harness, niin näitä luotisuojia/kantolaitteita sitten tietty näkee tuolta '03-06-aikaväliltä otetuissa kuvissa eniten, kavereinaan vuotta '06 kohti tultaessa Hugger ja LBT:n 6094. Mainitulta aikaväliltä löytyy paljon hyviä kuvia, mutta onpa ko. aikajaksolle sijoittuvia settejä tehtykin varmasti eniten. Jos settiä lähtee sijoittamaan pre-MLCS-aikaan, niin tämä antaa kantolaitteissa enempi liikkumavaraa, esim. LBT:n 1879 ja 1961A ovat suhteellisen yleinen näky, niin mustana kuin OD:na. WL:ään siirtyminen melkeinpä sitten siirtää setin jo pre-9/11 aikaan, pl. ne '07-vuotiset VBSS-kuvat, mut niistä ei tuota SO Techin kantolaitetta voi bongata. Itte lähtisin ehkä sitte kuitenkin tutkimaan tuota 2000-luvun alkupuolta, niissä muutamissa kuvissa joita olen nähnyt, on ollu aika jänniä juttuja.. Toisaalta jos haluaa PALS-taivaaseen, niin MLCS:n kerääminen on ihan hyvä tie sinne.
Äh, tää meni nyt taas tämmöiseksi elitistilätinäksi. En voi varauksetta suositella harrastuksen viemistä ihan näin pitkälle, ku mulla on päässy käymään..
Taskut housuvyössä on vähän bad idea, just Sfll:n mainitseman painamisen takia ja sitten on sekin pointti, että jos vyövarustuksen jostain syystä haluaa riisua, niin lähtee pöksyt kanssa..

Jos duty belt tuntuu ikävältä, niin jonkinlaisella belt padillä siitä saa mukavamman. Myös valmiiksi PALS-nauhakujilla varustettuja padded belt-ratkaisuja on olemassa. Itte oon pyrkiny aina pukemaan duty beltin siten, että se jää selkeästi housuja ylläpitävän vyön alapuolelle, eikä näin paina pöksyjä alaspäin.