Ihan hyviä pointteja Collectorilla, ja mukava saada positiivista palautetta (psst, rahat tulee sit siinä ruskeassa kirjekuoressa) No ei vais
Eli summa summarum; Materiaalit on täsmälleen samoja mistä "isojen poikien" riggers beltit tehdään, työmenetelmät on täsmälleen samoja myös, eli voisin kyllä luottaa tohon vyöhön, ainakin tässä vaiheessa kun se on vielä uudenkarhea.. Mutta esimerkiksi tän edeltäjään, Spec Opsin valmistamaan vyöhön en ehkä enää luottais, se kun on ollut lähes päivittäisessä käytössä viimeiset 4 vuotta.
En oikeasti ymmärrä jenkkiläisestä #46-, #69- ja #92-systeemistä yhtään mitään, koska olen aina pärjännyt Suomesta tai Saksasta hankituilla langoilla.
Mä itse en taas ole edes vaivautunut mitään suomalaisia/eurooppalaisia standardeja opettelemaan, 95% materiaalista tulee jenkeistä ja nehän ei siellä niistä mitään ymmärrä.. Helpottaa myös lätäkön takana olevien "kollegoiden" kanssa keskustelemista kun puhutaan samoilla termeillä.
Mutta toi #69 bondattu nylon lanka on siis standardi varusteiden valmistamisessa.. Joissain pienemmissä taskuissa jotkut käyttää jotain vähän pienempää, en nyt muista mitä se oli.. 90 jotain.. oisko just toi #92..
Euroopasta ainut paikka mistä oon bondattua nylon lankaa ylipäätään löytänyt on Shelby, mutta se on siellä ihan tuhottoman kallista.. 80 metriä taisi olla 4 euroa. Ja se on aika ohutta.