RK95TP

Tähtäin tarvii vaihtaa parempaan. Samoin lampun kiinnike on todella väärä, ja tosta painekytkimestä tuo hemmetin kierrepätkä pois. Muuten on omaan makuun hyvässä kunnossa.

Taittoperähän tuokin on, ja itse valitsisin myös tuonlaisen tukin. On se sen verran parempi mielestäni.Alexander kirjoitti:Myös täys tai taittoperä tuohon sopisi paremmin, mutta tässä taidetaankin hakea sitä massasta erottuvuutta.
Ei tohon nyt mitään järisyttäviä määriä ole mennyt. Saman verran kuin normi lelun kasaamiseen.tomppeliz kirjoitti: Onko mitään käryä, kuinka paljon rahaa on projektiin kulunut ilman kiskorojuja?
Eotechin valitsin ihan sen takia tuoksi malliksi, että olisi mahdollisimman lyhyt, tosin olishan noita parempiakin vaihtoehtoja ollut. T1 olis kyl kans ihan messevä. Lampun käyttö tuosta on hankalaa. Eteenpäin sitä ei saa, koska AFG levenee tuolta edestä, niin lampun kiinnikettä ei saa eteenpäin. Remote kytkyllä ratkeaisi tuo ongelma.Whitehawk kirjoitti: Lampun sijoitus on vähän jännä? Saatko sitä tuosta käytettyä ongelmitta? Eotechin malli näyttää omaan silmään vähän eksoottiselta. T1 aimpointti sopisi omasta mielestä paremmin.
Itse olen aina tykännyt pitää PP ja holo tyylin tähtäimiä mahdollisimman edessä. Näin ollen katseluala on mahdollisimman suuri ja putkinäön syntyminen on vähäisempää. Myös mulle helpompi tähdätä näin molemmat silmät auki. Tietysti jollain ACOG:lla tms, tuo ei toimi.Luumu kirjoitti: Uh, täst marinardiki tykkää. Voinko kysyy, et miten noi optiikat toimii tuolla "edempänä" jos on tottunut esim jenkkikolttien kanssa pelleilee?
Eli siis onko helppo käyttää ja onko tähtääminen luistavaa ja taktisuuden uudelle tasolle vievää?