Ensimmäisenä kiinnittäisin huomiota siihen, että kannattaa ottaa joko sellaisia kuvia mistä näkee varusteet, liivit taskuineen ym sen verran hyvin, tai sitten laittaa yksityiskohtaisen kitlistin, jotta settiä voi ylipäätään kommentoida...
Mm jos jotain positiivista halutaan heittää, niin alku on oikeaan suuntaan.
Speidel kirjoitti:Tuntuu vähän hölmöltä käyttää varusteliiviä PALS-lusun päällä. Juomareppu kulkis varmaan ilmankin? : P
Siinä on melko rajallisesti palssia käytössä. Sourcehan on tuon liivin sisäpuolella sille kuuluvassa taskussa. Kerran ku oon valmistellussahyökkäyksessä ollu mukana, niin sillon otettiin vaan m85 tetsarista takataskut irti ja päättelin, että tän uuden liivin kanssa käytettäs samaa ideaa sitten. Ettei ny ihan hirveeta palshippasta tarvis alkaa leikkiin.
Speidel kirjoitti:Tuntuu vähän hölmöltä käyttää varusteliiviä PALS-lusun päällä. Juomareppu kulkis varmaan ilmankin? : P
Siinä on melko rajallisesti palssia käytössä. Sourcehan on tuon liivin sisäpuolella sille kuuluvassa taskussa. Kerran ku oon valmistellussahyökkäyksessä ollu mukana, niin sillon otettiin vaan m85 tetsarista takataskut irti ja päättelin, että tän uuden liivin kanssa käytettäs samaa ideaa sitten. Ettei ny ihan hirveeta palshippasta tarvis alkaa leikkiin.
Eikai tossa niin montaa taskua oo ettei ne tohon sirpaan menis kiinni?
Olipa nuo taskut missä vain niin noissa vois kyllä jotain "omaa" soveltaa jos ei nyt ihan halua tarkoituksella jako tavaraa vain kantaa.
Tois kivasti jotain särmää tuohon joku erikuviollinen tasku.Ei noissa siis mitään vikaa ole mutta pieni persoonallisuus on aina kuvissa hyvästä.
Mutta ne särmärit ja kypärä tuo tohon varmaan jo paljon sitä jotain lisää, ei kai ilman kypärää ainakaan hyökkämään lähdetä
Mukava nähdä M05 settiä, plussat siitä +
En saisi itse ikinä mitenkään kaikkea "pakollista" enkä omaa ängettyä tuohon 05:sen suojaliiviin jossa on palsit. Kaikenlisäksi se on todella hyvä, että saa varusteliivin pois päältä ilman, että tarvitsee suojaliiviä ottaa pois.
Ymmärrän kyllä että wip, mutta heivaa toi skullmaski pois. Syö uskottavuutta omaan silmään todella pahasti. Oliha noit vissii isoilla pojillaki jossai kuvissa, mut neki tais olla muistaakseni tommoi mbss aikakauden jälkee. Seuraaviin kuviin musta perus tahi nomex huppu.