Esikuvat varmaan kaikille hyvinkin selkeät.

Kuvia on hyvinkin vähän, koska posettaminen ei ole meidän alaa.
Kitlistit seuraavissa posteissa.

Juurikin tämä NVG mountti ja mun kanuunasta puuttuva AN/PEQ2 oli puutteina mun versioss , muutenhan toi onkin aika kasassa. Tosin kyl hirvittää porailla tohon gentexiin ylimääräsiä reikiä, mut kai sit kauneuden puolesta pitää kärsiä.Black Knight kirjoitti: Ja sitte tuo normaali US GI NVG-mountti potassa. Ei se toki mahdotonta oo, mut IIRC Bahmanyarin kirjassa on yks kuva hylkeestä med normaali US GI NVG-mount ja se oli vuodelta 2001, joten ei natsaa PCU:n kanssa.
Mut nää on taas tämmöisiä pikkujuttuja, jotka löytyy vaan vähän tarkemmin katsomalla, eikä IMHO sitte kuitenkaan pilaa kokonaisuutta, jossa on kaikki perusjutut kohdallaan. Sinko on tosi kiva lisä.
Samassa veneessä ollaan, BK:n kanssa.Black Knight kirjoitti:Mä oon sen verran hölmö, ettei mulle heti suoraan kuvista auennu haetaanko sitä perus SEAL+PCU+MLCS-lookkia jostain noin vuodelta 04-06' vai yritetäänkö jotain uudempaa settiä? (Vai meninkö nyt ihan täysin metsään ja hakusessa onkin joku SF-viritys?![]()
)
Mulle tuli iha just sama juttu mieleen. Ehkä sit ens kesän GAYmiitissä..LuC1F3R kirjoitti:niistä pitäisi vaan saada vielä jotkuu ryhmäkuvaukset ni ai ai ku tekis hyvää.
Roger, eli olen vaan missannu ne kuvat..MikkoS kirjoitti:Vähän mut kummiskin esim niissä banditobrotherskuvissa sekasin mustaklipsisten kanssa.