Lääkintä/lipastaskuhässäköitä

Tee-se-itse
jma78
Tier 1

Lääkintä/lipastaskuhässäköitä

Viesti Kirjoittaja jma78 »

Tuli nyt pitkästä aikaa tehtyä jotain postaamisen arvoista niin pidetäämpä tätäkin palstaa elossa;

Elikkäs ekana bleedertasku/lipastaskuyhdistelmä

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja sitten sama idea mutta täysikokoisena IFAKkina, tuplalipastaskulla (kököt kuvat; hukkasin alkuperäset ni piti hakea naamakirjasta)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
CV9030FIN
Veteraani

Re: Lääkintä/lipastaskuhässäköitä

Viesti Kirjoittaja CV9030FIN »

Hyvän näköistä työtä..as always! Keep up the good work.

Miksi itse en alunperin hommannut tuota lipastasku-bleederi comboa on sen paksuus...itse olen koko ajan striimaamassa oma liiviä slickimmäksi (kamaa siirtyy kokoajan enemmän 1st lineen ja "2,5" lineen = tst-reppuun) ja olen siirtymässä jopa noista RK-tuplalipastaskuista singleihin...ei vaan mahdu luotisuojauksen kanssa minnekään kun on melkein 20 cm ylimäärästä tavaraa navan etupuolella (autot, vaunujen luukut, ampuma-asennot, you name it). Sama "haaste"on myös tuo IFAK:n kanssa. Asia on tietysti hiukan eri esim. TIED liivissä jos/kun luotisuojaa harvemmin on päällä ja v*tullinen reppu/rinkka selässä.
Constantem Decorat Honor
jma78
Tier 1

Tänks!
Asia on tietysti hiukan eri esim. TIED liivissä jos/kun luotisuojaa harvemmin on päällä ja v*tullinen reppu/rinkka selässä.
Joo no omiin tarpeisiin, hiippailijaliivin kanssa käytettäväksi mä ton vähän niinku kehitinkin; siinä kun sitä pinta-alaa on vähän niukasti ja ei ole luotisuojaa tuomassa paksuutta. Toi bleeder ei loppupeleissä niin mahdottaman paljon RK:n tuplalipastaskua paksumpi ole, IFAKia taas tein ihan tarkoituksella paksummaksi; lähtökohtana että sinne pitää mahtua 2 iipposidettä ja 2 CATtia tai neljä iipposidettä. Ja sitten jos taskun sijoittaa pois keskilinjalta, niin ei se hirveesti esim makuuasentoa haittaa, tai en ainakaan ite ole huomannu..

Vaunumiehet on vaan niin paksuja että luukusta sisään mahtuminen tekee muutenkin tiukkaa :lol:
CV9030FIN
Veteraani

Viesti Kirjoittaja CV9030FIN »

jma78 kirjoitti: Joo no omiin tarpeisiin, hiippailijaliivin kanssa käytettäväksi mä ton vähän niinku kehitinkin; siinä kun sitä pinta-alaa on vähän niukasti ja ei ole luotisuojaa tuomassa paksuutta. Toi bleeder ei loppupeleissä niin mahdottaman paljon RK:n tuplalipastaskua paksumpi ole, IFAKia taas tein ihan tarkoituksella paksummaksi; lähtökohtana että sinne pitää mahtua 2 iipposidettä ja 2 CATtia tai neljä iipposidettä. Ja sitten jos taskun sijoittaa pois keskilinjalta, niin ei se hirveesti esim makuuasentoa haittaa, tai en ainakaan ite ole huomannu..
Mission Drives the Gear! Oikein. Itselläni lasken että aina on luotisuojaa päällä.

Katoin kans että IFAK:ssa on tilaa kyllä paikkausvehkeille hyvin. Bueno! Itse olen ratkaissut sen niin että 1st Linessä on Bleederi (CAT+Iippo+Combat Gause), 2nd Linessä IFAK jossa on (CAT+2xIiippo+CG+muuta) ja Erillinen CAT. Eli normisti mukana on 3x CAT ja 3xIippo ja 2xCG pussi....reppuun sit tarpeen mukaan lisää.
jma78 kirjoitti:Vaunumiehet on vaan niin paksuja että luukusta sisään mahtuminen tekee muutenkin tiukkaa :lol:
Jätkä v*ttuilee...stna..ajan yli! :D
Constantem Decorat Honor
jma78
Tier 1

Joo no kyllä sitä sen verran pessimisti saa aina olla että ihan henk.koht ea-välineisiin haluaa tuplat noita tärkeimpiä..
Jätkä v*ttuilee...stna..ajan yli!
:D
Vastaa Viestiin