Alezi kirjoitti: Oakleyn laseja tarvii kantaa aina siviilissäkin ni ei riitä tekosyyks et ei muka oo halpoi ebayssa!

Jos satun ajamaan Kajaani-Kuhmo välillä tienvarsipommiin
Kai sitä pitää uskotella itselleni että tartten kalliit aurinkolasit
normaaliin elämiseen enkä softaamiseen.
Nopealla egayn selaamisella hinta näytti pyörivän siinä 75->100€ välillä postikulujen kanssa.
Noniin ja sitten niitä puutteita ja omaa höpinää:
-LPBP eli lontooksi Low Profile Battery Pack. Itse olen hieman sitä mieltä että yks turhimpii ja kalliimpii yksityiskohtii mitä CAG/Delta/SFOD-D setissä voi olla ANVIS mountin jälkeen. Turhaa lisäpainoa kypärään jos toimitaan valoisan aikana ja "oletetaan" että tehtävä on ohi ennen pimeää. Muutamassa kuvassa näkyykin kovie jätkien pyörivän ilman moista paperipainoa. Hinnatkin ovat sen verran tähtitieteelliset että jää varmasti aito ostamatta mutta tarkoitus olisi teettää kaverilla.
-Oakleyn lasit. Delta tavaramerkki. Need to say more? Kuvissa näkyy kyllä myös olevan bollen x800 laseja MED Oakleyn lasit. Itse en näe mitään eroa Oakleyn ja muiden ballististen lasien välillä. Itse maksoin kuvissa näkyvistä laseista 5€(kestävät osumaa. Testattu) ja riittävät mulle oikein mainosti (puristit polkee mut suohon tästä kommentista). Lasit kuin lasit + itselläni sankalasit toimii helvetin huonosti kuumalla kelillä enkä oikein suosi niitä muulloin kun keväällä ja syksyllä. Toivottavasti joku Chuck Norris jäbä jakaa vammaisuuteni
Siviiliin pitäis kyllä jotkut lasit ostaa kesäksi jtn eiköhä Oakleyn merkki oo käressä. Saapahan kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
-Hanskat. Tästä tulikin 30sec postaamisen jälkee vittuilua "mesessä". Tässä ollaan oiottu niin härskisti että pahaa tekee. Kännipäissäni menin tilaamaan jo US versiot jtn asia korjaantuu nopeasti.
-Ja tärkein:
Viikset. Sain kasvatettua 5vk leiriputken aikana sen verra delta viikset että olisivat sopineet hyvin kuviin. Harmi vain että skapparit bongas lomatarkastuksessa
Takista sen verran että tarkoitus olisi säästää sitä myöhempiin kuviin kunhan saan ompelukoneen toimimaan. Pitäähän sitä muutama ässä olla hihassa