Selkäpuolella on ilmaverkkoa pehmusteena mutta olkahihnat eivät ole pehmustetut koska silloin kun tuota tuun käyttään, päällä on myös suojaliivit.

Tiedättehän M05 järjestelmässä sen pikkutaskun, "yleistaskun" nimellä taitaapi kulkea.. Sehän on sellanen että kun ottaa läpästä kiinni ja koittaa avata, niin koko tasku kippaa ylös, mikä johtuu siitä että toisella puolella on vain yksi rivi mollea..M05 liiveissä on kyllä jokin suunnittelumoka selän palssien kanssa, niitä ei joko ole tai sitten hyvin vähän tavaralle.
Juu, siinähän on noi kompressioremmit, jotka kiinnittyy semmosiin.. ööh, ei ne d-renkaita oo.. Miksi niitä sanois; "looplock" on englannin kielinen nimitys. Siinä luulis fiskarssin kulkevan ihan nätisti.onko tuossa pikkurepussa hihat kyljissä esim kirveelle tai muulle pitkälle pitkulaiselle tavaralle mitä saattaisi kantaa mukana
Juu, sen takia ton d-rengas viritelmän teinkin että kyllä sen tarvittaessa saa vaikka irtoremmeillä kiinni liivin selkään tai vaikka rinkan kylkeen.Kun tossa sunkin repussa on fiksusti d-ring kiinnitys hihnoille niin yks vaihtoehto on.
Korjaus äskeiseen, se olikin "collector". Anyhoo, aika pirun makeen näköinen liivi..Hei Custom, olitko se muuten sä joka myi jossain customina tehtyä M05 liiviä?
Juu, niin on mutta en tykkää kantaa rakkoa siinä, se kun tekee selkään sellasen hitonmoisen kyttyränNoissa 05 tst-liiveissähän on itessään jo tasku juomarakolle.
Tossa pitää muistaa myös se että puhutaanko sirpalesuojaliiveistä vai luotisuojaliiveistä? Käsittääkseni kaikki noi uudet sirpat on palssittomia, 3 kiinteetä lipastaskua rinnassa. Lusuissa on sitten ne palssit. En ole nähnyt yhtään LuSua jossa ei palssia olisi ollut.Mikähän välimalli noi harmaat ja palssittomat suojaliivit on? Näin varastolla 05 kuvioituja ja pals-lenkillisiäkin isot pinot, mutta silti laittoivat harmaat jakoon
Ai ne on sitä "tarkkailijaliiviäkin" tehny harmaan vihreenä? Itse kun olin A-maassa, meille jaettiin sellaset M91 kuosilla..ja sit vielä harmaana sitä mallia jossa on iso tarviketasku, nuuskapurkinkokoinen tasku ja yksi lipastasku eikä mahdollisuutta olkapaloille.
Sellanenhan löytyy mm RAIDista.. Oon vähän miettiny että mun seuraava reppu on ATS:n Cobra-packin ja RAIDin risteytys, ja tehdä siihen tollasen taskun.. En kyl muista että oliko se RAIDissa pohjasta avonainen vai ei.Toinen mitä ei ole osattu tuoda näihin pikkureppuihin on pienet shotgun scabbard tahi sleeve malliset sivutaskut. Sellaiseen saisi helposti kirveet, lekat ynnä muut eikä veisi molle-tilaa.