Contra 08

Ideointia yhteisistä hetkistä
jojis
Bloody Pirate
Viesti:

Contra 08

Viesti Kirjoittaja jojis »

IA jätkiä lähtee pari leikkimään US erikoisjoukkoja 9.8. Kemiössä (Turun suunnilla) järjestettävään Contraan (http://www.kimitosoft.com/Contra08/indexfi.html). Olis kiva nähdä muitakin ihmisiä täältä ko. tapahtumassa, paikkakin ihan mukava jne. Ilmotelkaa jos ilmottaudutte.
jojis
Bloody Pirate
Viesti:

Re: Contra 08

Viesti Kirjoittaja jojis »

MARPAT aiheisesti mennään, ite yritän jotain viidakko-FR settiä varmaan kasata.
Windi
Hangman

Viesti Kirjoittaja Windi »

Meidän sakki menee Eurooppalaisille palkkasoltuille (Punaset/PMC yksityiskohdilla) ihan vaihtelun vuoksi. Jenkkinä kun saa teholeikkiä kohtuu usein niin kerrankin pääsee vetää mielekkäästi jotain muuta settiä.

Tähtäimien läpi tavataan o/
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
bakito
Organiser of shotgun weddings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bakito »

Hieno homma, onpahan sitten ainakin joitain vastapuolella jotka ampuvat takaisin. Vähän pelättiin että jaot menevät perinteiseen tyyliin epätasaisesti.
Windi
Hangman

Viesti Kirjoittaja Windi »

Toi oli myös yksi suurimmista asioista mitä mietittiin kun peliin ilmoittauduttiin. Toivottavasti näin saadaan vähän tasaisuutta aikaiseksi. Vaikka meidän homma vissiin on aika pitkälti seisoskelua vartiossa = maalitauluna olemista (jos vertaa erikoisjoukkojen mahollisuuteen liikkua ja kytätä meitä). Mut eipä se mua haittaa, mä lähen tonne fiilistelee ja ammuskelee.
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
Vezku
Green

Viesti Kirjoittaja Vezku »

Mä ja ile saatiin myös joku extempore-idea lähteä tuonne, joten helsingin suunnalta tulee pari jannua tuonne palkkasotureille. Julma PMC-fiilistelyhän on aina mageeta. Ja etenkin tehokas jenkkiosapuoli vastassa tekee hommasta mielenkiintoisen.
Hoo-yah!
Vii_Cii
Skullfucker

Viesti Kirjoittaja Vii_Cii »

Mäkin ilmosin itseni jo jenkeille, et tulossa olen luultavasti. Pilaamaan jenkkien pelin, siis.

Edit: Empä muuten tuukkaan, huomasin just että tolloin on Suomi-sota mihin menen. Et joudun nyt kyllä perumaan, valitettavasti :/
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
lisko
Green

Viesti Kirjoittaja lisko »

Raisiosta tulee jenkeille ainakin minä ja Body Count

Varusteista ei vielä varmuutta, mutta varmaan joku USMC FR tai MultiCam WL sekoitus tulee itselleni.
SiRad ... .. ... ... .. ._. ._ _.. .. ... _ ..
Vezku
Green

Viesti Kirjoittaja Vezku »

Tuleminen peruuntui henkilölogistiikan, talouspuolen ja aikataulujen pettäessä lähes yhtäaikaisesti tuolle päivälle. Harmittaa, olis ollut varmaan magee peli.
Hoo-yah!
Vastaa Viestiin