Contra 08
Contra 08
IA jätkiä lähtee pari leikkimään US erikoisjoukkoja 9.8. Kemiössä (Turun suunnilla) järjestettävään Contraan (http://www.kimitosoft.com/Contra08/indexfi.html). Olis kiva nähdä muitakin ihmisiä täältä ko. tapahtumassa, paikkakin ihan mukava jne. Ilmotelkaa jos ilmottaudutte.
Re: Contra 08
MARPAT aiheisesti mennään, ite yritän jotain viidakko-FR settiä varmaan kasata.
Meidän sakki menee Eurooppalaisille palkkasoltuille (Punaset/PMC yksityiskohdilla) ihan vaihtelun vuoksi. Jenkkinä kun saa teholeikkiä kohtuu usein niin kerrankin pääsee vetää mielekkäästi jotain muuta settiä.
Tähtäimien läpi tavataan o/
Tähtäimien läpi tavataan o/
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
- bakito
- Organiser of shotgun weddings
- Viesti:
Hieno homma, onpahan sitten ainakin joitain vastapuolella jotka ampuvat takaisin. Vähän pelättiin että jaot menevät perinteiseen tyyliin epätasaisesti.
Toi oli myös yksi suurimmista asioista mitä mietittiin kun peliin ilmoittauduttiin. Toivottavasti näin saadaan vähän tasaisuutta aikaiseksi. Vaikka meidän homma vissiin on aika pitkälti seisoskelua vartiossa = maalitauluna olemista (jos vertaa erikoisjoukkojen mahollisuuteen liikkua ja kytätä meitä). Mut eipä se mua haittaa, mä lähen tonne fiilistelee ja ammuskelee.
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
Mä ja ile saatiin myös joku extempore-idea lähteä tuonne, joten helsingin suunnalta tulee pari jannua tuonne palkkasotureille. Julma PMC-fiilistelyhän on aina mageeta. Ja etenkin tehokas jenkkiosapuoli vastassa tekee hommasta mielenkiintoisen.
Hoo-yah!
Mäkin ilmosin itseni jo jenkeille, et tulossa olen luultavasti. Pilaamaan jenkkien pelin, siis.
Edit: Empä muuten tuukkaan, huomasin just että tolloin on Suomi-sota mihin menen. Et joudun nyt kyllä perumaan, valitettavasti :/
Edit: Empä muuten tuukkaan, huomasin just että tolloin on Suomi-sota mihin menen. Et joudun nyt kyllä perumaan, valitettavasti :/
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
Raisiosta tulee jenkeille ainakin minä ja Body Count
Varusteista ei vielä varmuutta, mutta varmaan joku USMC FR tai MultiCam WL sekoitus tulee itselleni.
Varusteista ei vielä varmuutta, mutta varmaan joku USMC FR tai MultiCam WL sekoitus tulee itselleni.
SiRad ... .. ... ... .. ._. ._ _.. .. ... _ ..
Tuleminen peruuntui henkilölogistiikan, talouspuolen ja aikataulujen pettäessä lähes yhtäaikaisesti tuolle päivälle. Harmittaa, olis ollut varmaan magee peli.
Hoo-yah!